پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مجله دانلود روز (20)
نوشته شده در یک شنبه 8 آبان 1390
بازدید : 1290
نویسنده : منو تو

.:: DVD-Ranger 3.6.1.6

نرم افزار کپی دی وی دی و پشتیبان گیری ویدئویی ::.

با اطمینان می توان گفت که DVD-Ranger سریعترین و آسان ترین مبدل و کپی کننده دی وی دی با کیفیت باور نکردنی می باشد. آیا به دنبال با کیفیت کامل و بدون عیب و نقص ویدئوی DVD هستید؟ آیا فکر می کنید پیدا کردن نرم افزاری که تمام امکانات برای رایت و کپی DVD را داشته باشد مشکل است؟
شرکت Pixbyte با بیش از 8 سال سابقه جدیدترین نسخه نرم افزار DVD-Ranger را منتشر کرده است. با تلاش بی وقفه این کمپانی یک تکنولوژی جدید به این نرم افزار اضافه شد.
برنامه ای مخصوص که امکان ضبط و کپی دیسک ها را برای شما فراهم میکند. این نرم افزار از الگوریتم های ویژه و بسیار سریع برای کاهش زمان کپی یک دی وی دی استفاده می کند. از مشخصات ویژه نرم افزار قابلیت کار به پایگاه داده های HotFix می باشد. این بدین معنیست که شما شانس ساخت پایگاه داده های شخصی از رسانه های خود را داشته و می توانید تمام فیلم های خود را در آن ذخیره کنید.

DVD-Ranger 3.6.1.6 - نرم افزار کپی دی وی دی و پشتیبان گیری ویدئویی

رابط کاربری DVD Ranger بسیار ساده و جذاب می باشد و می تواند به روش های مختلفی در تنظیماتش تغییر ایجاد شود. قابلیت ذخیره تنظیمات به خوبی اجرای فایل های دی وی دی ویدئویی در این نرم افزار وجود دارد. این نرم افزار راه حلی مناسب برای کپی سریع دیسک های شما بوده و شما را از هر گونه نرم افزار دیگری بی نیاز می کند.

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: CRM-Express Professional 2011.7.0.0

دانلود نرم افزار CRM مدیریت ارتباط با مشتری ::.

مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار می‌رود.CRM-Express Professional 2011 جدیدترین نسخه این نرم افزار برای مدیریت رابطه با خریدار می باشد که توسط شرکت PGCSoft ساخته شده است. این نرم افزار کاربردی، برنامه ای جامع و مرکزی برای مدیریت اطلاعات، ارتباطات، تماس ها و فروش ها می باشد.

CRM-Express Professional 2011.7.0.0 - دانلود نرم افزار CRM مدیریت ارتباط با مشتری

CRM-Express یکی از بهترین برنامه های مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که امکانات زیاد، سرعت بالا و سادگی در استفاده از ویژگی هایش می باشد. همچنین بهترین و ساده ترین نرم افزار برای مدیریت تماس ها، دورنماها و خریداران بوده و مناسب برای استفاده های شخصی و شرکت های متوسط و کوچک می باشد. توسط این برنامه شما می تواند قیمت ها ، سفارش های خرید و صورت حساب ها ساخته و مدیریت کنید. تنها کافیست این نرم افزار را دانلود و نصب کنید ، دیگر به هیچ گونه اطلاعات خاصی برای نصب و اجرای این نرم افزار نیازی ندارید. امیدواریم از دانلود این نرم افزار ارزشمند لذت ببرید.

امکانات نرم افزار CRM :
- دریافت و ارسال ایمیل ، فکس ، اس ام اس با استفاده از قالب ها همراه با قابلیت ترکیب ایمیل ها
- مشاهده ی تمام ارتباطات با یک مشتری
- ساخت گزارش های شخصی سازی شده با استفاده از Drag & Drop
- ذخیره سازی ، مدیریت و پیدا کردن تمامی اطلاعات مربوط به تماس ها مانند فکس ها ، صورت حساب ها ، سفارش ها خرید ، قراردادها و غیره
 

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

.:: E-Soft DJ Studio Pro 9.2.1.1.2 Portable

نرم افزار دی جی پلیر حرفه ای ::.

برنامه DJ Studio Pro یک نرم افزار DJ دو پنلی همراه با امکانات Fade و هماهنگی Beat (ضربات) به صورت خودکار می باشد. این نرم افزار امکان تبدیل تمام فرمت های صوتی، تبدیل سی دی های صوتی همراه با اضافه کردن مشخصات آلبوم CDDB و یافتن عکس روی جلد آلبوم را برای شما فراهم می کند.
همچنین توسط آن می توانید سی دی صوتی بسازید، تمامی فرمت های صوتی را ویرایش کرده و افکت به آن اضافه کنید، موسیقی را متعادل کنید، شدت صوت را افزایش داده، کلیپ بسازید و فایل ها را جدا کنید. حتی می توانید سرعت اجرای آهنگ را تنظیم کرده و آن را در حافظه ی نرم افزار ذخیره کنید. نرم افزار مالتی مدیا E-Soft DJ Studio Pro دارای ویرایشگر هوشمند تگ ID3، متن شعر و عکس تصویر آلبوم می باشد.

E-Soft DJ Studio Pro 9.2.1.1.2 Portable - نرم افزار دی جی پلیر حرفه ای

امکانات نرم افزار DJ پلیر
- اجرای تمام فرمت های صوتی و میکس آنها
- اجرای کلیپ های صوتی روی آهنگ در حال اجرا یا بین آهنگ ها
- بیش از 100 کلیپ صوتی قابل دانلود
- سرعت های مختلف Fade و قابلیت تنظیم دستی
- دکمه های اجرای افکت ها همراه با دکمه های Fade stop و fade down
- اجرای سی دی ها و بارگذاری ترک ها در چند ثانیه
- حذف صدای خواننده در هنگام اجرای سی دی های CDG MPX Karaoke
- جستجوی سریع در پایگاه داده ها
- هماهنگ سازی تغییرات شدت صوت و نمایش متن شعر
- ترک صوتی به سرعت در حافظه نرم افزار بارگذاری شده و شما می توانید سی دی دیگری را وارد کنید، بدین ترتیب تداخلی در اجرای موسیقی ایجاد نخواهد شد
- پشتیبانی از Playlist های M3U ، WPL و PLS
- دریافت خودکار عنوان ترک سی دی و جلد آلبوم از اینترنت

 

برای دانلود در این مکان کلیک کنید
برای ورود به صفحه دانلود اینجا را کلیک کنید

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود والپیپر های زیبا , آپدیت آفلاین , پشتیبان دی وی دی , مدیریت ارتباط با مشتری , دی جی پلیر ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: